If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
zdraveite mom4eta imam malak problem imam[ alfa 33 1.7 i e]tia e92 i prekasva4a udria na 6000 oborota
____________________________
Тук пишем на кирилица! by Kris
Моят е на 5500 ама не се оплаквам !!! Пак има такива дето като мина покреи тях и питат това какво беше Така че това ти е наи малкия проблем.Пък и така е по безопасно за двигателя
като махнеш винта и ъгъла на дроселовата клапа стане по-голям от 90 градуса....... значи се затваря
както каза колегата, по-бързо няма да се движиш.най-много да си изкъртиш скобата на жилото.
На моята няма какво да изкърта. 7000 си ги вдига и ги изключва крайния изключвател, който ми е на десния вал за дроселовите клапи. Той се и регулира в тесни граници
На моята няма какво да изкърта. 7000 си ги вдига и ги изключва крайния изключвател, който ми е на десния вал за дроселовите клапи. Той се и регулира в тесни граници
Личи си колко ти е верен оборотомера,drigata беше казал,че на 33 1.7 16в СТОК прекъсвача е на 6882об/м.
Личи си колко ти е верен оборотомера,drigata беше казал,че на 33 1.7 16в СТОК прекъсвача е на 6882об/м.
Тоя димитровградски специалист как ги изчисли точно на 6882? И като не вярваш на моя оборотомер има тестери и то професионални. Компа не ги изключва, а следи крайния изключвател за който писах и като получи сигнал от него тогава действа. Абе ходи си при тия пишман майстори и философи Lisan i Drjigata, но не пиши неподготвен
Last edited by Stranger65; d.m.y г., 10:25.
Основание: допълнение
тия обороти са последната точка от картата на еку-то. след тях не знае нито колко гориво да вкара нито кога да го запали. тоя оборотомер е за ориентация,той не е прецизен уред.
тия обороти са последната точка от картата на еку-то. след тях не знае нито колко гориво да вкара нито кога да го запали. тоя оборотомер е за ориентация,той не е прецизен уред.
Много си е точен. Вдигал съм над 7000 и ме е измъквала от ситуации. Но тогава ми изключва крайния изключвател на оста на дроселовите клапи вдясно и компа спира да подава повече газ
Last edited by Stranger65; d.m.y г., 13:20.
Основание: допълнение
Тоя димитровградски специалист как ги изчисли точно на 6882? И като не вярваш на моя оборотомер има тестери и то професионални. Компа не ги изключва, а следи крайния изключвател за който писах и като получи сигнал от него тогава действа. Абе ходи си при тия пишман майстори и философи Lisan i Drjigata, но не пиши неподготвен
Ти няма ли да спреш да се заяждаш вече.Знаеш ли какво означава ремап на компютър,и знаеш ли как се извършва.
Имам 3-4 ремапнати 16 волтови и от там знам че рев лимитера е на 6882.И компютъра ограничава двигателя по обороти,а не по ТПС (това за което ти си писал от дясната ти страна на колата се нарича ТПС.На 33-те е от простия вид,т.е два прекъсвача,едния показва на екуто кога са затворени дроселите а другия кога надхвърлят 80%.)Няма такава кола която да е ограничена по ТПС.
Вземи да направиш клипче как минаваш 7000 оборота.
Хубаво е когато пишеш нещо да се обосноваваш с факти,къде си го прочел,видял,че ограничителя е от дясната страна на колата.
Моля,колегите да се консултират с по разбиращи от този господин, защото повечето му изказвания са некомпетенти.
А за колегата който пита за оборотите ако е 8 винтилов изключвателя е на 6200.Но като се има изпредвид амортизацията на обортомерите и особено на 33-те има два вида неточности.Едната е че обортомера "закъснява ",т.е обортомера показва 100-200 до 300 оборота по-малко.А другата че "избързва",т.е обортомера или по-точно стрелката му има инерция.И след като двигателя е достигнал критичните обороти,обортомера скача с 200-300 оборота нагоре от реалните показания.
Тоя димитровградски специалист как ги изчисли точно на 6882? И като не вярваш на моя оборотомер има тестери и то професионални. Компа не ги изключва, а следи крайния изключвател за който писах и като получи сигнал от него тогава действа. Абе ходи си при тия пишман майстори и философи Lisan i Drjigata, но не пиши неподготвен
За какво верно си заяждаш с хора дето са разглобили и зглобили повечко боксери от тебе няма смисал агент да друг севиз ли си не те знам ама стига конфликти само цапаме раздела
Тоя димитровградски специалист как ги изчисли точно на 6882? И като не вярваш на моя оборотомер има тестери и то професионални. Компа не ги изключва, а следи крайния изключвател за който писах и като получи сигнал от него тогава действа. Абе ходи си при тия пишман майстори и философи Lisan i Drjigata, но не пиши неподготвен
"Но тогава ми изключва крайния изключвател на оста на дроселовите клапи вдясно и компа спира да подава повече газ"
Това го прочетох към 10 пъти поне и немога да се съглася!!!!
Ако сме на магистрала (примерно) със скорост 90км на 5-та предавка и натиснен педала до долу!? Според изписаното по-горе следва да се задеиства "краиния изключвател на оста на дроселовите клапи" (има ли вообще нещо такова в колата ) и колата да спре да набира защото видете ли гаста е натисната до долу!?!>!?>!!!?? Няма такова нещо просто...
Comment